Vánoce se blíží: Pošlete objednávku do 12. 12. a my vám ji doručíme pod stromeček.

 x 
Košík - 0 Kč

Košík

košík je prázdný

sprava uctu

Vánoce se blíží: Pošlete objednávku do 12. 12. a my vám ji doručíme pod stromeček.

Nejčastější dotazy

Produkty

Z jakého materiálu jsou výrobky vyrobeny?

Můžete si vybrat ze dvou typů materiálů; forex nebo hliník. Pro více informací rozklikněte dotaz „Jaký je rozdíl mezi materiály?“

Jaký je rozdíl mezi materiály?

Materiály se liší tloušťkou a vzhledem:

  • Forex je extrémně lehká, plastová (PVC) deska se sametovým vzhledem a tloušťkou 5 mm. Forex má bílé okraje. Matný povrch.
  • Hliník je matná deska s industriálním vzhledem a tloušťkou 3 mm. Hliník má černé okraje. Lehounce třpytivý bílý povrch.
Jaké jsou velikosti, které vytvořím na své stěně?

HEXAGONY: velikosti magnetických šestiúhelníků na stěně:
S) 18 cm šířka x 16 cm výška
M) 23 cm šířka x 20 cm výška
L) 28 cm šířka x 24 cm výška
XL) 33 cm šířka x 29 cm výška

KRUHY: průměr magnetických kruhů na stěně:
S) 16 x 16 cm
M) 20 x 20 cm
L) 24 x 24 cm
XL) 28 x 28 cm
XXL) 32 x 32 cm

ČTVERCE: velikosti magnetických čtverců na stěně:
S) 16 x 16 cm
M) 20 x 20 cm
L) 24 x 24 cm
XL) 28 x 28 cm
XXL) 32 x 32 cm

Jaká je celková velikost mých stěnových prvků dohromady?

V našem konfigurátoru na memorela.cz:
1. Zvolte základní tvar, který se vám líbí na stěně
2. Zvolte velikost tvaru. S - XXL
3. Zvolte počet dílků, které budou viset na stěně  a rozložení na stěně

Nyní se vám zobrazí celková velikost vámi vybraných tvarů na stěně

Je montážní systém součástí balení?

Ano, vše potřebné k uchycení nástěnné dekorace je součástí vaší objednávky.

Mohu si objednat pouze kovové magnetické plíšky na zeď / lepicí pásky na zeď?

Ano, je to možné. Pošlete nám objednávku na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Chci dárkový poukaz

Na našem webu si můžete vybrat dárkový poukaz v hodnotě 1000, 2000 a 4000 Kč. Po zaplacení pošleme digitální poukaz do 1 pracovního dne na e-mail, který jste uvedli u objednávky. Kód z dárkového poukazu zadáte do nákupního košíku. Částka z dárkového poukazu se okamžitě odečte od celkové částky nákupu. Dárkový poukaz uplatníte půl roku od data vystavení.

Dárkový poukaz můžete objednat zde

Design

Jak si navrhnu nástěnnou dekoraci?

Díky našemu programu na návrh nástěnné dekorace si vytvoříte produkt zcela podle svých představ.

  1. Zvolte tvar na stěnu: hexagon, čtverec, kruh
  2. Zvolte velikost tvaru S, M, L, XL (16 cm až 33 cm)
  3. Zvolte počet dílků a rozložení na zdi
  4. Vyberte si ze dvou variant: Foto na jeden tvar(jedna fotografie se nahraje na jeden tvar) Foto na víc tvarů (jedna fotografie se rozloží na více tvarů). Vyberete materiál - hliníková deska / forex PVC deska
  5. Nahrajte vlastní fotografie. Doplňte vaši koláž o nápis z naší pečlivě vybrané galerie barev nebo z obrazové galerie fotografií. 

Vznikne tak unikátní a originální nástěnná koláž, navržená zcela podle vás

Jak rozložím jednu fotografii na více prvků?
  • Přímo v programu na návrh nástěnné dekorace si přepnete tlačítkem Foto na víc tvarů (tlačíto v horní části záhlaví programu) 
  • Po zakliknutí se jedna jediná fotografie rozloží na vámi zvolený počet tvarů
Mohu později svou koláž rozšířit?

Naše nástěnné prvky jsou vhodné pro rozšíření. Drží na stěně pomocí magnetu. Kdykoli můžete svoje fotografie měnit nebo rozšiřovat o další magnetické tvary na zeď. 

Kvalitní obrázky

Fotky, které nahraji, zčervenají, co to znamená?

Znamená to, že mají příliš nízkou kvalitu. Abychom zajistili, že váš tisk bude vypadat skvěle, tímto způsobem vás varujeme, že vaše fotografie bude pravděpodobně rozostřená. Chcete-li zlepšit kvalitu vašich nahraných fotografií, věnujte pozornost těmto bodům. Jsou to nejčastější důvody, proč je fotografie málo kvalitní:

  1. Vaše fotka byla upravena pomocí nějaké aplikace na úpravu fotografií: Tyto bezplatné aplikace často fotografii zmenší, takže kvalita je nižší než u původní fotky. Řešení: najděte vaši fotku v originální, původní kvalitě. 
  2. Svou fotografii jste možná obdrželi od někoho přes sociální síť jako je Whatsapp, Messenger apod. Takové přeposlání fotografie snižuje kvalitu fotky, takže tuto přeposlanou fotografii pak nelze použít pro tisk. Řešení: požádejte, aby vám byly fotografie zaslány přes e-mail nebo přes úschovnu (www.uschovna.cz) v původní kvalitě!
  3. Vaše fotka možná pochází z Instagramu, Facebooku, úložiště Rajče, Google Fotky apod. Fotografie stažené ze sociální sítí mají malou kvalitu pro tisk. Řešení: najděte původní, originální fotografii ve svém mobilu nebo počítači. 
  4. Vaše fotografie pochází od fotografa, přesto však nejde nahrát? Někteří fotografové neposílají fotky v nejvyšší kvalitě ale v tzv. náhledové kvalitě pro zobrazení na monitor PC nebo mobilu. Často to bývají fotografie s vodoznakem (logo fotografa je na fotce viditelné). Řešení: požádejte svého fotografa, aby vám poslal fotografie v nejvyšším rozlišení pro tisk.
  5. Nevíte si rady, již jste vyzkoušeli všechno a přesto fotografie nejde náhrát? Nefunguje vám něco jiného? Při řešení problémů vám pomáhá Veronika z Memorela. Napište e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo zavolejte +420 602 401 422. 
Mohu použít fotografie z telefonu?

Ano. Fotografie se obvykle ukládají na moderních telefonech v dobré kvalitě.

Mohu zlepšit kvalitu fotografie?

Pokud byla vaše fotografie upravena pomocí aplikace nebo byla přijata prostřednictvím aplikace, je třeba použít původní fotografii. Původní fotografii nelze zvýšit v kvalitě, v jaké byla vyfotografována.

Objednávka

Jak si mohu objednat?

Díky našemu programu na návrh magnetické dekorace na zeď si vytvoříte zcela originální nástěnný design, jaký nikdo nemá.

  • Dokončete váš návrh
  • Potvrťe návrh kliknutím „Vložit do košíku“
  • Produkt se automaticky vloží do vašeho nákupního košíku. 
  • Chcete pokračovat v návrhu další nástěnné koláže? Klikněte na tlačítko „Navrhnout další“

  

Neobdržel jsem potvrzení objednávky / fakturu. Co teď?

Nejprve zkontrolujte svůj nevyžádaný e-mail a složky jako hromadná pošta. Je možné, že tam naše potvrzení objednávky skončilo. Pokud tomu tak není, kontaktujte nás prosím na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

S mojí objednávkou se něco stalo. Co teď?

Něco se stalo a nevíte si rady? Kontaktujte Veroniku. Pomůže vám problém vyřešit. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Ceny, platba a doprava

Jaké jsou ceny?

Cena závisí na vybraném produktu, velikosti, materiálu a počtu kusů. Náš program vám automaticky cenu vypočítá.

Mám slevový kód a mám také dárkový poukaz. Chci uplatnit obojí, co mám dělat?
  • Mám jeden Slevový kód můžete zadat do nákupního košíku do políčka Slevový kód. Sleva se okamžitě odečte od vaší celkové částky nákupu.
  • Mám jeden Dárkový poukaz: kód z dárkového poukazu k můžete zadat do nákupního košíku do políčka Slevový kód. Částka z poukazu se okamžitě odečte od vaší celkové částky nákupu.
  • Mám Slevový kód a Dárkový poukaz Můžete uplatnit jeden kód pro jednu objednávku. Pokud máte oba kódy, prosím kontaktujte nás. Spojíme vaše slevy v jeden slevový kód. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Jak můžu zaplatit?

Můžete platit těmito způsoby:

  • Bankovní převod na účet č. 227481128/0600 
  • Okamžitá platba kartou přes platební bránu

Platbu si zvolíte nákupním košíku. Na dobírku neodesíláme.

Doprava a doručení
  • Česká republika
  • Výdejní místo Zásilkovny – 99 Kč
  • Kurýr – doručení na adresu 149 Kč
  • Pokud víte, že máte naši Memorela foto koláž jako dárek, určitě nenechávejte objednávku na poslední chvíli. Vaše fotoprodukty vyrábíme speciálně pro Vás s vysokou mírou podílu ruční práce. Od momentu připsání platby po odeslání může uběhnout cca 10 prac. dnů.

Montáž nástěnných prvků

Jak zavěsím koláž na zeď?

Vrtání je minulostí, protože naše nástěnné prvky můžete pověsit pomocí magnetu na zeď. K tomu slouží magnetická závěsná sada, kterou dostáváte ke každému tvaru zdarma

Nástěnné prvky dodáváme v rozloženém stavu. Kromě toho dodáváme ke každé objednávce také praktickou distanční pomůcku, ktera zajistí, že vaše designová fotokoláž bude na zdi viset ve stejných rozestupech.

K objednávce obdržíte velmi jdenoduchý montážní návod. 

Video, jak zavěsíte vaše nástěnná dekorace, naleznete na našem youtube kanálu Memorela. 

Jak sundám koláž ze zdi?

Změna místa po připevnění není problém. Lepicí proužky na zeď zaručí nejen pevné připevnění bez poškození povrchu a nutnosti vrtat, ale můžete je také kdykoli odlepit bez zanechání zbytků lepidla.

Nezůstávají po nich zničené dlaždice či ošklivé díry v omítce, které je nutné opravit.

Pokud chcete svojí nástěnnou koláž přemístit na jiné místo stačí jednoduše povytáhnout lepicí pásku za plíškem na stěně.

Další speciální odstranitelné lepicí pásky si můžete objednat emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pošleme Vám obratem objednaný počet lepicích pásek poštou v obálce.

Storno objednávky

Mohu zrušit svou objednávku?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, nemůžete ji zrušit. Vytvořili jste nástěnnou dekoraci, přesně podle vašeho přání. Každý tvar Memorela je vyráběn na míru podle vašich představ. Po zadání objednávky okamžitě začneme pracovat na výrobě vaší osobní nástěnné dekorace. 

Pevně věříme, že nám rozumíte. 

Mohu vrátit svůj produkt?

Produkt bohužel není možné vrátit bez udání důvodu. Vaše nástěnná dekorace je jedinečná a zcela přizpůsobená vašemu vlastnímu přání. Váš produkt proto není možné vrátit. Pevně věříme, že nám rozumíte. 

Co mám dělat, když dostanu poškozený produkt nebo nejsem spokojen?

Ve vašem doručeném balíčku je karta, která říká, co můžete v takovém případě udělat. Kontaktujte nás přímo na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a jasně popište, co se stalo s vaší zásilkou. Kromě toho bychom rádi obdrželi fotografie poškozeného obalu nebo poškozeného produktu, abychom jej mohli řádně posoudit. Stížnosti nám můžete nahlásit do 5. pracovního dne od přijetí balíku. Vždy zkontrolujte balík, který od dopravce přebíráte. Pokud je obal zjevně poškozen, zásilku reklamujte přímo u kurýra a sepište s ním protokol. Bez tohoto protokolu o poškozeném obalu my nemůžeme reklamovat balík u dopravce. Objednávku ihned po jejím obdržení zkontrolujte, zda je vše pořádku.

Nevím si rady?

Nevíte si rady a nenašli jste odpověď zde v Častých dotazech? Pokud je to váš případ, kontaktujte nás a společně nalezneme vhodné řešení. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Co znamená „záruka 100% spokojenosti“?

Naše záruka znamená, že jednoduše chceme, abyste VY byli spokojeni na 100 %. 

Stalo se něco? Pak je to velmi nepříjemné a uděláme vše pro to, abychom to vyřešili.

Údržba nástěnných prvků

Nejlepší údržba

Naše produkty se nejlépe udržují suchým čistým jemným hadříkem. K čištění používejte nejlépe utěrku froté nebo mikrovlákno.

Čisticí prostředky pro domácnost, jako jsou lih a čističe skla, ředidlo, aceton, prostředky na bází kyselin se za žádných okolností nesmí používat. 

Spolupráce s fotografy, influencery a prodejci

Spolupráce

Jste prodejce, fotograf, bytové studio, interiérový designér? Spolupracujte s námi! Máte zájem? Zašlete nám e-mail na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo zavolejte na tel. 602 401 422. Poté vás budeme co nejdříve kontaktovat ohledně možností spolupráce.

Jste influencer a máte zájem o spolupráci? Zašlete nám email s vaší představou/nabídkou na spolupráci na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo zavolejte na 602 401 422.