Náš tip

15 % sleva s kódem CERVEN15 smajlik 1 do 30. 6. (pro objednávky nad 1000 Kč)

 x 
Košík - 0 Kč

Košík

košík je prázdný

sprava uctu

15 % sleva s kódem CERVEN15 smajlik 1 do 30. 6. (pro objednávky nad 1000 Kč)

Na skok u Martiny Komoňové, interiérové designérky

Na skok u Martiny Komoňové, interiérové designérky
15. květen 2021

Hrdá matka, milující žena, střelená kamarádka a také interiérová designérka. Taková je Martina Komoňová.

Vystudovala grafickou školu a absolvovala stáž u designérky Hedviky Novotné (NOVOdesign)

Pro začátek, pověz nám něco o sobě?

Už jako malá holka jsem věděla, že se budu věnovat uměleckému oboru. Moje třídní učitelka na střední škole byla interiérovou designérkou. Tohle mě oslovilo natolik, že už v té době jsem se začala zajímat o navrhování interiérů. Po ukončení školy se mi naskytla příležitost navrhovat pro jednu designéru, natočila jsem video pro pořad TV bydlení, absolvovala designový maraton v Brně i různá školení. Na jednom si mě všiml architekt z Bratislavy. Nyní s ním spolupracuji pro zahraniční klientelu a mám také vlastní stránky, kde tvořím svoje návrhy.

Jak probíhá spolupráce s bytovým designérem?

Nejlepší volbou je vybrat si designéra, se kterým si tzv. „sednete“. U mě je to tak, že většinou neodepisuji na emaily, ale klienty vždy kontaktuji telefonicky. Hlas klientů je pro mne velmi důležitý. Návrhy interiérů jsou hlavně o lidech, jejich osobnostech. Pokud se domluvíme, klient dostává návrh interiéru včetně všech dodavatelů a cen. Díky zajímavým slevám tak může ušetřit ve výsledku i několik desítek tisíc korun.

martina komonova interiery obyvaci pokoj

Jak bys popsala svůj styl bytového designu?

Miluji moderní interiéry a minimalismus. Ale mám ráda i scandi styl. Oceňuji originalitu, proto neustále sleduji trendy v designu. Domov by měl být originální a zároveň také odrazem osobnosti lidí, kteří v něm žijí. To je mým cílem.

Z jakého zákazníka jsi nadšená a co tě naopak při práci s klientem odradí?

Každý projekt je výzva, ať už se jedná o klienta, který ví, co chce. Nebo i takového, který mi dá volnou ruku. Nadšená jsem však, když přijdou s tím, že se jim moje práce líbí a nechají návrh zcela v mých rukách.

martina komonova interiery kuchyn

Interiér je ovlivňován trendy. Lidé se však mnohdy bojí riskovat s myšlenou, že se jim domov tzv. „okouká“ Volí pak často nenápadnou klasiku ...

Trendy jsou krátkodobé. Trendy volím tam, kde jsou snadno a za dobré peníze vyměnitelné. Co se týče barev, každý rok „frčí“ něco jiného. Lidé se pořídí v trendy barvách celé nábytkové sestavy a po několika letech chtějí změnu. Proto vám radím, volte neutrální barvy a barevné trendy použijte na doplňcích.

Vaše magnetická dekorace na zeď je úžasná právě v tom, že je snadno vyměnitelná.

Dost často ve svých vizualizacích používáš obrazy na stěnu. Jakou roli hrají v interiéru nástěnné dekorace?

Řídím se tím, co milují moji klienti a co mi do celkového konceptu projektu sedí. Ale já osobně milují abstraktní motivy.

martina komonova interiery vizualizace abstrakce

Marti, pojďme do finiše. Proč spolupracujete s MEMORELA?

Váš nápad na nástěnné dekorace je úžasný. Líbí se mi, protože pracujete na originalitě, která spočívá ve spolupráci s umělci. MEMORELA magnetická dekorace se hodí do každého interiéru.

memorela vizualizace sestiuhelniky martina

Marťu jsme poprosili, ať nám vytvoří pomocí konfigurátoru MEMORELA dekoraci na stěnu. Na šestiúhelníky zvolila kombinaci přírody, zvířete a barev. Výrazný motiv ledňáčka doplnila neutrálními barvami.

Všechny zvolené motivy a spoustu dalších obrázků na výběr naleznete v MEMORELA konfigurátoru v obrazové galerii. Marťa se nám svěřila, že ji náš konfigurátor bavil a že výběr připravených motivů je opravdu pestrý :)

https://www.instagram.com/komonova.cz/
https://www.komonova.cz/

 Navrhněte si vlastní nástěnnou dekoraci

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Google Analytics
Marketingové nástroje pro Google Analytics
Přijmout
Odmítnout
Facebook
Marketingové nástroje pro Facebook
Přijmout
Odmítnout
Google Adsense
Marketingové nástroje pro Google Adsense
Přijmout
Odmítnout